Σχετικά με το google mobile

Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε
από την Stone Temple Consulting, πάνω από το 55% της συνολικής κυκλοφορίας χρηστών προέρχεται από μια κινητή συσκευή και αυτό θα συνεχίσει να αυξάνεται κάθε χρόνο.
Η Google έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί την κινητή έκδοση του ιστού ως το κύριο ευρετήριο μηχανών αναζήτησης. Ένας δείκτης μηχανών αναζήτησης (Googleboots) που εντοπίζουν η μηχανές αναζήτησης, κυρίως μέσω της ανίχνευσης ιστοτόπων.
Η Google έχει είδη ανιχνεύσει μέσω προβολής προγράμματος περιήγησης για επιτραπέζιους υπολογιστές και τώρα ανιχνευει τον ιστό από μια προβολή προγράμματος περιήγησης για κινητά.
Τι γίνεται εάν η ιστοσελίδα σας δεν προσαρμόζεται σε κινητά η tamplets ?
Παρόλο που η Google θέλει να έχετε έναν ιστότοπο για κινητά, θα ανιχνεύσει αντ ‘αυτού την έκδοση της επιφάνειας εργασίας σας. Η Google είπε: “Εάν διαθέτετε μόνο έναν επιτραπέζιο ιστότοπο, θα συνεχίσουμε να προσθέτουμε στο ευρετήριο μας τον ιστότοπο της επιφάνειας εργασίας σας, έστω και αν χρησιμοποιούμε έναν φορέα κινητού χρήστη για να δείτε τον ιστότοπό σας”.
Τόσο ο Gary Illyes όσο και ο Paul Haahr από την Google είπαν ότι αυτό δεν πρέπει να αλλάξει τη συνολική κατάταξη. Στην πραγματικότητα, θέλουν να υπάρξουν ελάχιστες αλλαγές στην κατάταξη γύρω από αυτήν την αλλαγή. Φυσικά, είναι πολύ νωρίς για να πούμε, είπαν – αλλά ο στόχος τους δεν είναι να επηρεάσουν την τρέχουσα κατάταξη με αυτή την αλλαγή ευρετηρίου.